شرایط بازگرداندن قطعه

– اشکال یا ایراد فنی الزاما باید حداکثر تا 24 ساعت بعد از دریافت قطعه از طریق شماره واتس اَپ درج شده در وبسایت فروشگاه یارایدک اطلاع داده شود و ویدیویی از قسمت اشکال قطعه جهت بررسی ارسال گردد.

– وجود کارتن، جعبه و بسته بندی اصلی قطعات و نگهداری آن ها بصورت سالم تا پایان مهلت 24 ساعته الزامی است. لذا از دور ریختن آن یا باز کردن غیر اصولی بسته بندی جداً خودداری کنید.

– برچسب زدن، یادداشت کردن توضیحات یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه بسته بندی اصلی قطعه و پاره و مخدوش نمودن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت کالا را از بین خواهد برد.

– اگر قطعه خریداری شده از نظر مشخصات برند، نوع، یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد، قابل بازگرداندن است.

– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود داشته باشد (مانند چک کردن برند محصول و … )، امکان رسیدگی به درخواست کاربر تنها در صورتی امکان پذیر است که قطعه از حالت اورجینال یا بسته ‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

– با وجود آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری قطعات خریداری شده، کالای خریداری شده قابل بازگرداندن است.

– انصراف از خرید و درخواست مرجوعی بعد از ارسال به هیچ قطعه ای تعلق نمی‌گیرد. حتی در صورتی که هیچ ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و … حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد، امکان مرجوع کردن قطعات وجود ندارد. ولی اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات فروشگاه یارایدک اطلاع داده شود.

– قطعه آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید دقیقا به همان شکلی که کاربر تحویل گرفته است، به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور، به خدمات پس از فروش یارایدک ارسال گردد.

– در صورتی که آسیب وارده‏‌، در همان لحظه قابل مشاهده باشد، کاربر می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کرده تا جهت بررسی و ارسال مجدد به یارایدک بازگردانده شود.

توجه:

بعد از بررسی قطعات مرجوع شده توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که قطعه خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای کاربر ارسال خواهد شد. در صورت عدم تحویل کالای سالم و بدون مشکل از طرف مشتری، قطعه ی مزبور برای مدت زمان یک ماه بصورت امانت نزد یارایدک در واحد خدمات پس از فروش باقی مانده و با انقضای این مهلت یارایدک در قبال قطعه و زیان‌های وارده یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت.