اخبار خودرویی

طوفان ایران خودرو و سایپا! تحویل فوری و ویژه بدون قرعه کشی !!

طوفان ایران خودرو و سایپا!

ایران خودرو؛ فروش بدون قرعه کشی !

بعد از ممنوعیت ورود  خودرو  به کشور و زیادتر شدن تقاضا نسبت به عرضه از سال 1361، شرکت ایران خودرو شروع کرد به قرعه کشی برای فروش محصولات خود.طوفان ایران خودرو و سایپا!!

شرایط قرعه کشی این شرکت در سال 1399 نسبت به گذشته متفاوت بود. تعداد متقاضیان این قرعه کشی بسیار زیاد است و در هر سری، متقاضیان زیادی درخواست خود برای خرید خودرو را ثبت می کنند.

طوفان ایران خودرو و سایپا!!
قرعه کشی خودرو

معمولا از 1 تا 15 شهریور قرعه کشی صورت می پذیرد. کلیه خودروسازان  جمعا حدود  269 هزار خودرو را با روش های مختلف فروش از طریق سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت به متقاضیان فروختند.

سیاست واگذاری خودرو از طریق سیستم تخصیص خودرو  دوباره در برنامه کاری وزارت صمت قرار گرفته است.

مدیرکل صنایع خودرویی اعلام کرد: هفته آینده روز دقیق مرحله سوم ثبت‌نام و فروش خبررسانی می‌شود. به گفته عبدالله توکلی لایجانی، صدور مجوز انجام شده است و اقدامات لازم برای برگزاری سومین دور ثبت نام خودرو در سامانه فوق الذکر در دست انجام است.

سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در سری جدید عرضه  خودرو  همانند دو سری قبل، تعداد خودروهای عرضه شده خودروسازان شایان توجه است. آقای توکلی لاهیجانی افزود: در حال حاضر امکان اعلام تعداد دقیق عرضه وجود ندارد.

ایشان درمورد وضعیت تولید توسط خودروسازان می گوید: تولید خودرو طی چند ماه‌ گذشته تا حد زیادی افزایش یافته است به طوری که تولیدات کامل یک خودروساز مهم کشور در امسال بیشتر شده است و از تعداد تولید سال قبل نیز سبقت گرفته است.

به گفته توکلی لاهیجانی، با افزایش تولید خودروسازان، عرضه به بازار در شش ماه دوم امسال افزایش خواهد یافت. مدیرکل صنایع خودرویی صمت اعلام کرد: ما نهایت تلاشمان را می کنیم تا به هدف تولید 1 میلیون و 600 هزار خودرو در امسال برسیم.

تولید انبوه خودرو

براساس آمارهای متقاضیان خرید خودرو به قیمت درب کارخانه از طریق سامانه فوق الذکر، مجموعا بیشتر از ۱۰ میلیون و 210 هزار متقاضی برای خرید تولیدات خودروسازان داخلی ثبت نام کرده اند.

در دو سری گذشته فروش از طریق سامانه تخصیص خودرو، بعضی از تولیدات خودروسازان به علت عدم تکمیل ظرفیت تقاضا، از قرعه کشی حذف شدند و اکنون درخواست کنندگان می توانند بدون نگرانی برای خرید این محصولات خودرویی اقدام کنند.

تحویل فوری خودرو

خارج شدن تمام محصولات شرکت سایپا از قرعه‌کشی !

مدیرعامل سایپا با اعلام افزایش تولیدات روزانه این مجموعه، افزود: همه تولیدات سایپا از گردونه قرعه‌کشی خارج شده اند و تمامی محدودیت‌های ثبت نام و قرعه‌کشی تولیدات این شرکت از اوایل شهریور امسال برداشته شده اند. ایشان همچنین اعلام کرد که تولیدات روزانه شرکت سایپا به بیش از ۲۰۰۰ خودرو رسیده است و کلیه محصولات کاملا تولید داخل هستند و این شرکت محصول مونتاژی ندارد. 

خارج شدن تمام محصولات شرکت از قرعه کشی

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: اکنون ۱۰۰۰  واحد قطعه ‌سازی با حدود ۳۰۰ هزار نفر نیروی انسانی در حال فعالیت می باشند که در صورت پرداخت بموقع مطالبات آن‌ها، نگرانی های آنها کاهش می یابد و لذا می توانند  از طریق نوسازی تجهیزات و قالب‌های خط تولید خود، کیفیت  قطعات  تولیدی خود را بهبود دهند.

قطعه سازان خودرو

تولید و عرضه خودرو شاهین هیبریدی نهایتا تا اواسط سال آتی

مدیر عامل سایپا گفت: دانشگاه ها، فضای دوم دانش‌بنیان‌ در کشور هستند. از زمان پذیرش مسئولیت شرکت سایپا، 7 تفاهم‌نامه با وزارتخانه علوم، تحقیقات و فناوری منعقد شده است تا از امکانات و توانایی های آزمایشگاهی و علمی این وزارتخانه و کلیه دانشگاه‌های ایران استفاده گردد. برای تولید انبوه و فروش شاهین هیبریدی در سال آتی، با دانشگاه نوشیروانی شهر بابل تفاهم‌نامه همکاری امضا شده است.

خودرو شاهین هیبریدی

کانال آپارات یارایدک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *